Co zrobić, by twoja strona była lepiej widoczna w sieci

Jeśli posiadasz własną stronę internetową, z pewnością jesteś zainteresowany tym, żeby jak najwięcej osób ją odwiedzało. Dzięki temu więcej osób może dowiedzieć się o tym, co oferujesz, jakie rozwiązania proponujesz i dlaczego to właśnie ciebie warto obdarzyć zaufaniem. Jakie rozwiązania masz do dyspozycji, by skutecznie zachęcić klientów do odwiedzin?

Płatne reklamy – czyli Google Ads

To najdroższa, ale przynosząca szybkie efekty opcja. Skorzystanie z oferty Google Ads pozwala niemal natychmiast twojej stronie wyświetlać się na samej górze w wynikach wyszukiwania, powyżej tych „organicznych”. Płacisz za każde kliknięcie, czyli za realne osoby odwiedzające witrynę. Wady? Jest drogo – skuteczna kampania przynosząca dużo nowych wejść może kosztować nawet kilkaset złotych miesięcznie. Z drugiej strony sporo klientów wyrobiło sobie nawyk pomijania wyników sponsorowanych w wyszukiwarce, co może trochę sabotować starania, by do nich dotrzeć.

Pozycjonowanie i SEO – tańsze (i skuteczniejsze) rozwiązania dla cierpliwych

Skuteczną alternatywą (lub uzupełnieniem) działań podejmowanych w Google Ads jest pozycjonowanie Warszawa i zadbanie o SEO stron. W czym to pomaga? Dzięki działaniom podejmowanym na zewnątrz strony (pozycjonowanie) i optymalizacji słów kluczowych (SEO) jej pozycja pośród wyników wyszukiwania zauważalnie rośnie. Jeśli takie działania są prowadzone profesjonalnie i odpowiednio długo, skutkują trwałym podniesieniem się pozycji określonych witryn w wynikach Google. Doświadczenie pokazuje, że większość stron lądujących w TOP 3 lub TOP 5 wyników odnotowuje znaczny wzrost unikatowych wejść, co w prostej linii przekłada się na zwiększenie zainteresowania ofertą i zwiększoną sprzedaż.

Decydując się na wypozycjonowanie stron i przeprowadzając kontrolę SEO, możemy bardzo skutecznie sprawić, że nasz sklep, blog czy strona firmowa znajdzie się wśród czołowych wyników. Ciekawą opcją jest również pozycjonowanie lokalne, pozwalające ograniczać wyniki wyszukiwania wyłącznie do znajdujących się w okolicy użytkowników – daje to możliwość trafiania wyłącznie do najbardziej zainteresowanych ofertą. Takie działanie ogranicza wydatki – nie trzeba konkurować z gigantami, by zwabić klientów lokalnych.

Co wybrać?

Najlepiej nie wybierać jednego rozwiązania – pozycjonowanie strony, połączone z wykorzystaniem płatnych reklam Google, a ponadto wykorzystanie reklam na portalach społecznościowych (np. Facebook, Instagram czy LinkedIn) to potężne narzędzia marketingu internetowego. Jeśli tylko będą towarzyszyć wartościowe treści, to możemy liczyć na sprzedażowy sukces.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here