Wysokogatunkowa odzież gastronomiczna

0
105

Branża horeca wymaga nienagannej aparycji i niepowtarzalnego motywu od perfekcyjnie zaprojektowanego logo, po wysokiej jakości haft na odzieży firmowej. Gastronomia to szczególna gałąź biznesu, która jest nastawiona przede wszystkim na Klienta i budowanie wizerunku marki w jego oczach. Dlatego tak ważne jest, jakie wrażenie zrobią pracownicy, którzy będą bezpośrednio integrować się z Klientem. Bezbłędna i kunsztowna kreacja restauracji czy hotelu musi współgrać z wysokogatunkowymi elementami stroju kelnerów, kucharzy i całego personelu.

Wizerunek marki budujemy począwszy od jakości oferowanych produktów i usług, a kończąc na wyposażeniu naszego personelu w odzież dedykowaną konkretnemu stanowisku, z konkretnymi oznaczeniami.

Branżowe standardy

Odzież gastronomiczna najwyższej jakości to przede wszystkim fason i krój, który będzie się odznaczał zarówno wygodą, jak i niepodważalną elegancją. Do produkcji odzieży najwyższej jakości, należy wykorzystać wyłącznie materiały cechujące się solidnością, eleganckim wykończeniem i jak najbardziej naturalne.

Za wizerunek firmy odpowiada pierwsze wrażenie, jakie strój może tylko wzbogacić o dodatkowe wrażenia wzrokowe i wzniecić w Klientach poczucie profesjonalizmu.

Nadruk czy haft?

Obie opcje mogą wyglądać prestiżowo i zostaną wykonane przy użyciu najbardziej nowatorskich technologii, które pozwolą cieszyć się odzieżą przez długi czas w niezmiennym stanie. Do zalet nadruku należy przede wszystkim łagodna i niewypukła forma, która wygląda nowocześnie i pozwala na naniesienie dowolnego motywu. Jeśli nasza firma ma wzbudzać skojarzenia związane z elegancją i wysoką  jakością obsługi, warto rozważyć klasyczną formę haftu. Cechuje się ona dokładnym naniesieniem logo i niewielkich motywów w najbardziej solidnej formie. Dodatkowym atutem będzie walor estetyczny. Haft naniesiony na elegancki materiał wygląda świetnie w towarzystwie prostych fasonów i gładkich tekstur. Odzież gastronomiczna to również narzędzie marketingowe – dba o promocje i utrzymanie pozytywnego odbioru marki przez Klientów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here