Marketing w galeriach handlowych

Galerie handlowe w Warszawie, jak również innych, dużych miastach, to miejsca, które codziennie odwiedzają tysiące klientów. Jedni po to, aby zrobić zakupy, inni szukają konkretnych usług. Spora część z nich po prostu chce miło spędzić czas w towarzystwie znajomych w jednej z dostępnych restauracji czy kawiarni. Wszystkie miejsca, zgromadzone pod jednym dachem mogą więc liczyć na spory zysk. Aby był on na w miarę stabilnym poziomie, nieraz używa się sztuczek, które mają na celu przyciągnąć uwagę klienta.

W galerii czasu nie liczą

Niemalże z definicji galeria handlowa to miejsce, w którym ma być miło i przyjemnie. Najlepiej, aby klient nie zorientował się, ile czasu zabrało mu przebywanie w tym miejscu. Dlatego w centrach handlowych w Warszawie i innych miastach nie ma w widocznych miejscach zegarów. Jeśli ktoś nie posiada własnego, nie jest w stanie dowiedzieć się, która jest aktualnie godzina. Taka strategia sprawia, że nie myśląc o czasie kupuje się więcej. To idealna okazja nie tylko do zrobienia zakupów zaplanowanych, ale także tych wykonanych pod wpływem emocji.

Zawikłana topografia

W galeriach handlowych w Warszawie panują zasady nieco podobne do tych, jakie można znaleźć w supermarkecie. Rzeczy, które kupujemy najczęściej, bywają w miejscach odległych lub przypadkowych. Wszystko po to, aby klient musiał się nieco nachodzić, zanim znajdzie właściwy punkt a przy okazji wstąpić do kilku dodatkowych. Rozmieszczenie sklepów zupełnie nie sprzyja skuteczności robienia zakupów. Bywa, że w najbardziej dogodnym miejscu zamiast sklepu z pieczywem znajdziemy piekarnię lub jubilera. Aby nie błądzić, osoba, która nie zna centrum handlowego, musi posiłkować się nieraz mapką.

Relaks i posiłek

Co zrobić, aby klient nie wychodził zbyt szybko z centrum handlowego? Zapewnić mu mnóstwo punktów gastronomicznych, w których może się posilić. Klif, jak również inne tego rodzaju obiekty, mają więc bogatą ofertę restauracji z różnych kuchni. W tych strefach relaksu coraz częściej pojawiają się również specjalne kąciki dla dzieci, dzięki którym rodzice mogą na chwilę oderwać się od pilnowania swoich pociech. A po odpoczynku i posiłku ruszyć w kolejne aleje zakupowe.

Czytelne zasady

Co zrobić, aby zakupy w galeriach handlowych w Warszawie były owocne, ale nie oznaczały wielu godzin, spędzonych w jednym miejscu? Wystarczy zaplanować swój pobyt. Dobrze jest rozpisać cele, jakie mamy do osiągnięcia i sklepy, które chcemy odwiedzić. Również do dużych sklepów spożywczych czy kosmetycznych, działających w obrębie galerii handlowych warto iść przygotowanym. Lista produktów, które potrzebujemy to patent, który od lat świetnie się sprawdza u osób, lubiących panować nad swoimi wydatkami.

Duże sklepy to niezwykła wygoda zakupów. To także różnorodność, która trudno znaleźć w innych miejscach. Warto więc odwiedzać takie centra handlowe jak Klif, ponieważ bywa, że to jedyne miejsce, w którym można znaleźć konkretna markę. Racjonalne planowanie zakupów pozwoli nam nie tylko na mile spędzony czas, ale również zaplanowane wydatki, które nie nadwyrężą naszych kieszeni.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here