telebimy LED

Reklama na telebimach sprawdza się w przypadku wielu przedsiębiorców. Dotarcie do otoczenia potencjalnych klientów to sposób na zwiększenie obrotu i promocję marki. Telebimy dają pod tym względem duże możliwości – wyświetlają grafiki i animacje, jasne oraz kolorowe. Czy warto w nie zainwestować oraz jaki telebim wybrać do swojego projektu? Poniżej odpowiemy na te pytania.

Reklama na telebimach – gdzie i kiedy zamieszczać?

Telebimy to urządzenia bardzo sprawne. Wyświetlane obrazy są jasne i wyraźnie widoczne zarówno w deszczu jak przy pełnym słońcu. To za sprawą zastosowania specjalnych komponentów dostosowujących intensywność działania diod. Ponieważ telebimy często stawiane są przy skrzyżowaniach – nie mogą razić w oczy przejeżdżających kierowców lub przechodniów.

Lokalizacja telebimu to najważniejsza sprawa. Jaką wybrać? Przede wszystkim miejsca uczęszczane, o dużym natężeniu ruchu ulicznego i pieszego. W zależności od rodzaju naszych usług – wybierzmy miejsca gdzie spodziewamy się spotkania potencjalnych odbiorców. Wzdłuż dróg i autostrad, a także przy skrzyżowaniach i w centrach miast, warto reklamować usługi dedykowane do szerokiego grona odbiorców – produkty samochodowe, sieci handlowe, znane marki.

Na osiedlach mieszkalnych i w dzielnicach pracowniczych warto reklamować usługi lokalne – zwłaszcza te związane z naprawą, wykańczaniem wnętrz, CO, czy innymi profesjonalnymi usługami. Reguła wybierania lokalizacji na telebim nie jest jednak zawsze taka sama i zależy zarówno od profilu naszego przedsiębiorstwa jak i zamierzonych celów do osiągnięcia.

Zalety reklamy na telebimach

Reklama powinna nade wszystko przyciągać wzrok i zachęcać do obejrzenia do końca. Powinna być też dobrze widoczna, jasna i szczegółowa. Takie możliwości daje nam właśnie reklama LED. Diody LED odwzorowują głębię barw oraz pozwalają zachować płynność ruchomego obrazu. Jak wskazują psycholodzy marketingu – reklama na telebimach częściej przyciąga uwaga i lepiej zapada w pamięć. Obraz i ruch są pod tym względem ważniejsze niż tekst i znaczenie.

Diody LED są odporne na wpływ pogody, ekstremalnych chłodów i upału. Także opady – jak grad czy ulewy – oraz obecność ptaków nie wpłyną na sprawność działania diod lub konstrukcję telebimu.  

Zaletą reklamy animowanej jest też jej łatwy, niezaangażowany odbiór. Telebim stojący przy skrzyżowaniu przyciąga wzrok kierowców w samochodach, którzy stoją na światłach, a także przechodzących pieszych. Dzięki spojrzeniu na kolorową reklamę, mogą oderwać się od natłoku myśli. Miejsce, gdzie przez długi czas wyświetlana jest ta sama reklama, zaczyna kojarzyć się z promowaną marką – zwłaszcza u osób regularnie przemieszczających się tą trasą.

Optymalnym wyborem są telebimy o dość dużej powierzchni ekspozycji – około 40-50 m2. Są to telebimy idealne do wykorzystania w centrach miast, gdzie będą dostrzegane zarówno z dużej jak i średniej odległości. 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here